salsa i hammarby sjöstad.

SHit, vad jag märkte att jag var dans sugen.. haha
HM, jag hade verkligen bara tänkt att ta en eller max tre öl. Men det blev några vin o shot oxå. och sen när vi blev bjudna till några grabbars bord så blev man ju såklart bjuden på mer. Mycket intressant och det visade sig återigen att världen är läskigt liten!!
Vi skulle vidare till en salsa klubb som sen var stängd, o då skulle vi till hammarby sjöstad. men så blev  det inte heller.. Det blev donken. Och jag har ett par yber fula solglasögon runt halsen som jag inte riktigt vet var dom kom ifrån. eller jo! salsa killen som jag dansade med hittade dom, typ...:S eller ngt sånt vare. på väg till centralen från hötorget nånstans där.....
En promenad till donken, massa fylle snack och dåligt humör från vissa så blev det iaf en inbjudan till fest imorgon, får se hur det blir. Jag lyckades tydligen såra en kille oxå, men tyvärr, jag älskar verkligen att dansa och när han sa att ha dansade salsa blev jag skit glad och vi dansade lite på drottningatan! men nej han verkade vilja ngt annat som jag förstogd när vi pratade! ÅÅÅHHHHHHH. men han lovade att vi skulle ta en salsa lektion om vi kom på festen imorgon så¨vi får se. nummer byttes iaf!
Senast jag dansade "salsa" så var det med Idol Alex från Göteborg ;)

power walk är planerad om... 7 timmar. bäst att lägga sig i sängen? men fyfan vad jag är pigg :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0