mongo på bild

I våran bokhylla i vardagsrummet bredvid mitt rum så har vi massa fotografier, mest på mig o syster. Igår när jag var på väg till mitt rum så stannade jag till o stirrade på ett nytt foto som kommit upp. Jag trodde allvarligt att någon retades med mig. Det var ett foto på mig, och jag ser ut so men zooombie!:O Om jag mins rätt som jag vet att jag gör så är den tagen på donken innan en bio, jag är likblek, har stängd mun och småler, jag är bakis och man ser att jag inte är frisk!
Jag lägger genast ner foto och skriker på mamma om vem som har satt dit fotografiet.. "Det är jag, jag tyckte att det var så fint"
Hörrni, ni som säger att jag alltid blir bra på bild; här är beviset på motsatsen! jag tänker inte äns visa er

Syster höll tydligen med mig, haha.

Kommentarer
Postat av: Emmi

Buhäää!

jag börjar ju nästan gråta redan nu :(

Jag kommer, det är bokat! ;)

Saknar dig

2009-07-26 @ 10:33:28
URL: http://eemmiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0