Man måste vara unik

Jag har sovit nästan 4timmar iaf. Är lite smått bakis och sitter här med min ramlösaflaska bredvid. Tror ni inte att vårat vatten är avstängt!? Blev lite förvånad när det inte kom ngt vatten ur kran när jag skulle hämta en alvedon. Men kom ihåg en lapp som satt i hissen när jag kommit hem igårnatt. Gick ut i trosor och bh i hissen och läste... blöhö det är avstängt till 11 ca. inte så farligt men om en halvtimme ska jag ut på powerwalk. försöker ju tagga till nu med lite fartig musik;)

Får se hur det blir idag.. jag är itne så sugen på att dricka men det var väldigt länge sen jag va på hemmafest. Det ska diskuteras iaf. o som nån sa, jag kan ju se på när syster med pojkvän åker vattenskidor nån annan gång.:P Men jag måste dit senast på söndag iaf. Vissa går på hultsfred och peace and love, jag går på BAO med Björn & Benny, ;D

Kommentarer
Postat av: Emmi

Men.. Du skulle ju till landet i helgen ? :(

2009-07-10 @ 15:37:52
URL: http://eemmiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0