Kusin i Järna

Har precis ätit en god frukost efter en konstig nattsömn. Drömde massa drömmar jag verkligen inte ville ha men försöker skaka av mig dom nu. Kanske var värmen, mitt rum är som en bastu! Jag hade typ bytt om i sängen oxå när jag vaknat.. fråga mig inte...haha:S Ibland kan det ju faktsikt vara skönt att sova själv.
Idag ska iaf jag och syster åka och hälsa på våran Kusin som bor i en egen liten stuga i Järna. Hon är väl inte direkt nyinflyttad längre men det blir första gången vi hälsar på. Har bara sett bilder men det ska vara jätte mysigt.
Vi ska äta middag och jag tror vi ska grilla.
Men innan vi ska dit så ska vi en sväng till solna centrum, man måste ju ha med sig någon liten present... och så kan man ju passa på att kika lite i klädaffärer oxå............eller hur? ;)

(bilden från vänster: Kusin, syster och jag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0