kääänslan!<3

Åh va mysigt.. det började precis ösregna. men det lär väl sluta snart lagom tills man kryper ner i sängen:(
Fick Lorentz bilder från min student idag. Han tog inget från utspringet men lite från flaket. Det ända hemska är att jag har den jävla luvan på mig! Men det var för att skydda mössan, även fast ja har regnskyddet på så hade ja blivit uppskrämd att skyddet itne var speciellt vattentätt igentligen. och det var sant.. jag kan precis läsa det som folk skrivit i mössan, men det är ganska utsuddat:( så luvan åkte på, iaf dom första minutrarna. Aja, jag får leva med det helt enkelt... jag blir glad så fort jag ser bilderna ändååååå!:D
nån som är sugen på att ta studenten igen med mig, på ngt sätt? :) party sugen nu eller vadå! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0