jenny 19 år på viktoria!

Igår blev verkligen en lyckad kväll!
Även fast fötterna verkte en jävla massa på vägen hem.
Madde, Jenny, Lotta, Rydan, Martina, Nickie o Ellis kom hit o förade. Blev fruksbricka istället för tårta till födelsedagsbarnet. vattenpipa, shott sånger och massa trevligt:)
Vi drog till Viktoria i kungsträdgården, träffade trevligt folk; engelsmän som inte var engelsmän?, drack drinkar, dansade till dålig musik.. och blev bjudna på,,,vatten! haha. det kändes lite som en pik men sen redde vi ut det. Det var inte för att vi var för fulla!
Martina o Ryd drog på hemmafest, vi andra snacka om att dra vidare till en annan krog med några andra men är man student så är man o då har man itne hur mkt pengar som helst... Så det blev donken på vägen hem, och då var jag tvungen att byta till mina ballerina, gå i klackar en hel kväll känns i fötterna!
HAHA Jenny tog över en killes mobil och försökte prata personen på andra sidan luren till rätta. Men den apraka människan verkade itne förstå att han skulle gå till donken, utan stogd på max på andra sidan vägen, så det blev min uppgift att gå o hämta honom. Så jag gick runt och letade efter en Erik jag aldrig träffat förut o inte visste hur han såg ut.. men det gick bra, jag hittade honom!
Martina mötte upp oss sen, o vi bestämde att vi skulle på hemmafest idag med Emma o sebbe.
Var grymt skönt att komma hem, och eftersom min bäddsoffa är hatad av alla så fick jag ligga där, Jenny i sängen o madde o martina i vardagsrummet.

Vaknade idag när Jenny skulle dra. Jag, Madde o Martina ringde efter hämtpizza och 40minuter senare plingade pizzan på dörren. Vi parkerade oss i soffan, svullade pizza och kollade på en Beckfilm!.... Och snart ska man börja göra sig iordning för fest igen;) TAGGA TILL


Jag fick en mening; Jag har saknat det här.
Gud vad jag blev glad!

Kommentarer
Postat av: Emmi

Åååhh, jag hade velat vara med! :(

Försök fixa tjejkväll snart igen, I will be there!!! :D:D

2009-07-18 @ 20:18:49
URL: http://eemmiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0