hurtig tjej, duktig tjej

Det var ju väldigt begåvat att att ställa pringels burken precis bredvid skrivbordet... ÅH det går ju inte att sluta äta, jag som precis varit och tränat oxå. Men bortsett från chipsen jag äter nu, kexchokladen som ligger i köket och tobaken till vattenpipan som jag köpte idag så känner jag mig så duktig o mkt nyttigare!  o så ska det förbli..
Träningen gick väldigt bra. Även fast jag hade världens bäst ursäkt att inte gå så tog jag mig i kragen och åkte iväg iaf. Jag har så himla ont i min väsntra arm efter den jävla sprutan från igår. Det gör ju itne så ont om man slappnar av men när man använder muskel så känns det mer! o det är ju lixom styrka jag tränar, så bra med en bort domnad arm typ? men det gick bra:)
Jag har gjort ett litet tränings schema nu så det här ska nog gå bra! :) nån som ska me på powerwalk imorgon bitti?

Visst måste det finnas gym i Kina? haha

Kommentarer
Postat av: Emmi

Jippi! Men hur länge är du hemma dådå?

Då är jag dundergravid :)

Du kommer ju att ha jättefullt upp, men boka in en dag med mig :)

Ska vi fika eller något någon dag? Vädret är ju helt värdelöst så vi kan ju glömma tanto :P

Men nåt mysigt måste vi komma på!



2009-07-07 @ 18:19:55
URL: http://eemmiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0