hejdåkväll för simon.

Sitter vid datorn och försöker vara så tyst som möjligt.. Magnus sover fortfarande men jag orkade inte ligga kvar längre. Vägrar ligga kvar tills tolv igen asså!
Gårkvällen  började på Nivå Med Jenny, Charlotte, Kim, Andreas, Simon och Elin. Sjukt segt enligt mig i början men det kom igång lite:) Sen kom Emma och Sebbe, vi tog några shots o sen skull jag, jenny, emma o sebbe iväg o möta Sebbes polare. Blev en ganska liknande kväll som ondsdagen kan jag säga.. haha. men äh fick träffa lite folk jag inte sätt på ett tag så det var helt okej för mig ändå. Vi orkade inte vänta på en person som va sen så vi skippade viktoria, ända stället vi var säkra på att komma in lixom.. så vi drog till huset, men gick aldrig in utan satte oss på en pizzeria:P
Men är man alla personer i olika stilar, olika åldrar, olika musiksmak och olika kön så kan det vara lite knepigt att komma in på ett o samma ställe. Det ska ja komma ihåg till nästa gång.

Är faktsikt väldigt glad över att det inte blev senare än klockan 3. Mår bra idag och jag orkar verkligen inte mer bakis dagar.. o jag vet att det kommer bli ngra framöver ... Mamma tyckte att jag borde försöka vända tillbaka mitt dygn, tror inte hon gillare?:P

Kommentarer
Postat av: Emmi

Du skulle ringt, hade också velat va med :(

2009-07-25 @ 16:43:07
URL: http://eemmiii.blogg.se/
Postat av: Emmi

Säg bara tid och plats och jag är där gumman!

Min barnmorska har semester och jag ska inte dit förrän i v 16 igen så det händer inte så mycket just nu.. Fan en avskedskväll.. Jag vill inte :(

2009-07-25 @ 16:54:35
URL: http://eemmiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0