Grattis jenny, 19år idag!

Nej, nu får det dåliga vädret ta o ge sig! Jag vill ha sol, sol sooool. Jag känner mig så himla blek. Sist nån sa att jag var brun var....när jag träffade Johan! okej, var itne så himla länge sedan men jag behöver sol nu! färgen börjar försvinna:(

Jag kom precis hem och har spenderat kvällen men Jennifer, chips&dip, vin och mamma mia!  woooow kan inte bli mkt bättre va;) Vi hyrde faktiskt en annan film oxå men när den va slut sprang vi över till mig o hämtade mamma mia dvd:n.
Träffade Sara i filmbutiken. En vän till släkten som nyss vart i Kina o hälsat på kusinen. Var ju igentligen henne+ en till jag skulle åkt ner med i sommar... Fick reda på vad just dom åt till frukost...Öl och lever(?) HAHA, nej det var nog bara semester fasoner.  Jag ska försöka hålla mig till ngt mer... frukostliknande? Fast det kan ju vara svårt att stå imot? ;P  höhö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0