en riktig Jenny-hedda kväll!

Åh igår alltså.. Nej det blev inte,metro, nej det blev inte village, men det blev nivå*2! haha. Metro var stängt och när vi kom till village var det fullt. inte så konstigt kasnek när klockan redan var 01.
Det blev shoottar, 2donken besök, träffade gammla vänner, prommenad genom sthlm i högklackat, allvarligt snack med väktare (det som händer på centralen stannar på centralen HAHA), skitsnack, framtidsplaner och ja... jag älskar det iaf.
Jag o jenny klarar oss alltid! haha hon tog bussen hem halv fyra och jag mötte Magnus o tog bussen 04:05. Alltså en lika sen kväll som vanligt... när fan ska jag få sova ut på vanliga tider!?

På dagen igår så satt jag barnvakt åt en liten kille på 2år. Jätte gullig och gick jätte bra. När föräldrarna kom hem tidigare än tänk så fick jag sitta med i köket en stund och äta jordgubbar och prata (har aldrig träffat dom förut). Killen ville knappt hälsa på sina föräldrar utan ville direkt upp i mitt knä. Han sprang hela tiden till mig när dom ropade på honom. Han kröp tillochmed över matbordet för att få komma till mig! ibland så känner man sig ju omtyckt ;) Sen så börja han störtgråta när jag skulle gå:( Jag känner att kina kansek itne blir såå farligt med tanke på att jag aldrig tagit hand om barn innan.
Dom ville att jag skulel vara barnvakt flera gånger.. så får se.

Ne nu ska jag åka o träääna:S. Sen kasnek leta klänning i stan till fredagens utgång? ;)

Kommentarer
Postat av: Emmi

Vad härligt att ni hittat tillbaka till varandra :D <3

2009-07-24 @ 09:03:03
URL: http://eemmiii.blogg.se/
Postat av: hedda

yeeeeeees:D<3

2009-07-25 @ 22:30:45
URL: http://heddaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0