dagen efter dagarna..

Lite seg är man ju nu.. men ska snart ut på en promenad så man rör ngt på sig idag. Fyfan vad den mkt skit jag fått i mig den här helgen. Blev pizza idag oxå, och inatt när magnus mötte mig i stan så hade han köpt chickenbits som vi delade på. och så massa alkohol.. Kroppen mår ju sådär:P Känner mig så äcklig när man bara äter skitmat. verkligen bara sån mat.

Igår var kul iaf, blev tredje natten i rad jag la mig runt 05.. Mötte Emma, Sebbe o Martina i Karlberg så åkte vi dit tillsammans.
Temat var "no pants", och annars vare potatiskastning och singstar!
Jag skulle åka hem själv runt 4 men allt gick bra iaf, var lite orolig men det gick, magnus mötte mig ju somsagt.
Idag har vi bara legat i soffan, ätit o kollat film. Nästa utgång räknas att bli om 4dagar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0