brist på annat

För ett år sedan:

Hur gammal var du? - 18
Vilken klass gick du i? – skulle börja sista året på Säby
Vad hade du för hårfärg? – brunt
Hur lång var du? – 165
Var du singel? Nej
Vad brukade du göra på fritiden? umgås med pojkvän, vänner, festa ibland.
Vilka umgicks du med? mest pojkvän, vänner i huvudsta och från klassen
Hur såg du ut? - ganska lik som jag ser ut nu tror jag.
Var allt bättre då? - Ja, lr på ett annat sätt.. jag mådde bättre.
Skulle du vilja gå tillbaka dit? - ibland. men livet måste förändras
Har du förändrats? - Ja lite.. åsikter, tankar , känslor. ser på livet annorlunda? typ.

Nu:


Hur gammal är du? - 19
Vilken klass går du i? none :/ ska väl kasnek börja i en engelska klass i Kina.
Vad har du för hårfärg? –brunt
Hur lång är du? – 165
Är du singel? Ja..
Vad brukar du göra på fritiden? - Umgås med folk o vänner jag tycker om, festa! drömma
Vilka umgås du med? - Magnus, jenka, Cg föremesta. Har kontakt med många men ses inte så himla ofta.
Hur ser du ut? dom flesta vet
Vad är bättre nu än förut? Jag är friare!

Har du..

Kysst någon? - yesbox
Sovit brevid någon av samma kön? - jaoo
Sovit brevid någon av motsatt kön? - jaoo
Slagit ner någon? -  nä men har viljat!
Ljugit för en bra vän? - inte vad ja kan komma ihåg
Svikit någon? - har jag säkert.
Fuskat på prov/läxförhör? - hosthost*
Blivit kallad Bögjävel? - nja, haha
Kallat någon Bögjävel? -  nej
Druckit alkohol? - yesbox

Vem:


Skrev du senast till på msn? – Emmi
Kramade du senast? – Camilla o Emilia
Sov du hos senast? – om inte hemma så Mange
Kan du lita på till 100%? – ingen, ingen kan
Är den finaste personen som finns? – jag har mina favoriter
Vill du vara med just nu? – Mange
Ringde dig senast? - Jenny
Skickade ett sms till dig senast? – Jenny
Skickade du ett sms till senast? - Jenny


Vad:

Drack du senast? - vatten
Köpte du senast? – polly å sprite
Gjorde du igår? – tränade, shoppade, smsade alldeles för mkt
Ska du göra imorgon? – Träffa Magnus:D
Åt du senast? – glass
Är närmast dig som är rosa? - toxic kortet HAHA

Hur många:

Har du kysst i år: går att räkna på två händer
Har du badat i år: 1gång.
Har du gråtit i år: går inte att räkna..
Har du haft sex med iår: hemlis
Har du pratat med idag: 8st

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0