börjar penga-spenderandet igen

Igår syndade jag. eller? neeeej. Nu har jag ju faktiskt ltie pengar på kortet o om man då ser ngt fint så måste man ju kunna unna sig det. eller hur!
Köpte tre par strupmbyxor och ett par skor! Jag har verkligen hatat alla gladiator skor o liknande, tyckt att dom är så himla fula.. men nej jag har börjat vänta mig o letar själv efter ett par, fast inte så extrema. Och skorna med nitar är ju oxå jävligt snygga tycker jag. Sååå... Jag fyndade! inte syndade! endast 200kr! vet inte varför jag fick dom billigare men glad blev jag.
O jag vill inte ha värsta extrema heller så dom här duger bra åt mig!
Även fast det är 10cm klack så kan jag faktsitk gå i dom. senast jag gick i riktiga klackar var när jag dansade. och då gick det ju gallant, bara att börja gå lite ... eller dansa

Jag blir altlid så sur när jag ser alla snygga skor. Alla ska ju ha sådan jävla klack o jag orkar bara inte gå runt i sådana,, okej 10minuter men inte mer:P Får börja med dom här helt enkelt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0