biljetterna bokade, 9Augusti!

Alec fick följa med till Camilla, så tog en lite längre promenad på hemvägen. o Kände att jag behövde gå bort lite av all marsan sås och rabarber paj jag åt. CG är duktig i köket hon.

Nu har jag o pappa precis bokat biljetterna till Kina. Shit vad det känns konstigt, och läskigt.. men ändå så spännande. Jag åker söndag 9Augusti. Planet lyfter 14:10 på eftermiddagen och jag kommer komma fram i Shanghai ca 07:00 på måndags morgonen. Man fick till och med välja plats på flygplanet så nu kan jag inte skylla på nån annan än mig själv om jag inte trivs på just den platsen, haha:P skönt iaf att man inte hamnar i mitten nånstans. Nu har jag fönster plats på alla fyra planen! Det är två dit och två tillbaka eftersom den mellanlandar i Helsingfors.
HAHA önska mig lycka till asså.. jag, själv, på ett flygplan, på en flygplats...yes, jag är livrädd ;) nej, tror faktsitk att det kommer gå skit bra! Men det börjar kännas lite mer i magen nu.

Imorgon blir det att stanna hemma med Alec och försöka installera mig lite på min nya dator som jag inte kommit så långt med. Då kanske ni får massa onödiga blogg inlägg... höhö, nu ska jag börja krypa ner i sängen. godnatt med er!

Kommentarer
Postat av: Emmi

"Nu har jag fönster plats på alla fyra planen! Det är två dit och två tillbaka eftersom den mellanlandar i Helsingfors." Betyder detta att du bokat hemresan?

2009-07-07 @ 12:38:44
URL: http://eemmiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0