tjobre

Vad är en familj till för? finnas där för varandra tkr jag iaf är en stor del. och hjälpa till när någon i familjen behöver hjälp. o vara en aning trevliga mot varann iaf. hahaha, jo visst... i min familj älskar vi att hjälpa varandra. speciellt en person! :@ ÅH!
jaja, vi har iaf klippt klorna på kaninen, som vi nu tror ska heta Mojje:) gick jätte bra när vi rullade ihop honom till en liten korv i en handduk. o nu ska jag börja packa lite smått till spat. ska prova lite kläder, tänkte vara lite fin vid middagarna iaf:)
Häär komemr mitt inköp som ajg är så stolt över! :D

Det är den där västen jag är helt kär i, den är i svart jeans tyg, o ryggen är i randigt tyg, svart. o på den sista bilden är linnet nytt oxå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0