sömn är alltid bra

Vaknade för ca 45minuter sedan, och hade sovit i 13timmar! va fan hände? :O Igår kväll efter middagen mådde jag lite smått illa så jag la mig i sängen o ringde tobbe. Men sedan skulel han iväg på träning o vi la på o jag slocknade direkt. blev väkt av mamma lite halvt då hon fårgade om kaninen hade fått mat men annars så sov jag hela natten fram tills halv nio. fast ett litet break till blev de. upp halv två o ge kaninen nytt hö! annars vägrar han sluta gräva i buren så hela gallret skakar..
men iaf, 13 timmar sömn e inte illa!

Dagens planer då? har nyss tvättat av mig smink o borstat tänderna o så eftersom sånt inte gjordes igår. ska snart äta frukost o så ska jag göra klart en uppgift i lantbruksdjur. Borde tvätta håret eftersom jag är sugen på att åka til lsolna C, behöver köpa nagelack men är lite sugen på lite kläder oxå:) tihi!

Och mötet med kuratorn igår gick jätte bra.. eller näradöden upplevelse.. haha nejdå. de va bara att min mentor hade fått ett mail av rektorn som sa att jag hade ltie för mkt "IG varningar typ. men nja, det tycker jag inte? har redan 2satta IG:n o så klart från Håkan oxå, men som vi hoppas att han skärper till sig! men ananrs är det inget jag itne vet om, så de där mötet va ganska onödigt :S de var bara massa gammla saker lixom, o min närvaro är mkt bättre! änsålänge :)
Men vi kom iaf fram til lite saker, o om jag ska följa det helt o fullt så komemr mitt liv fram till studenten bara, BARA ägnas åt skola och plugg! kommer jag klara det?

Kommentarer
Postat av: Emmi

Haha.. Njaae, vi har sagt några ord till varandra iaf :P

2009-01-30 @ 11:12:01
URL: http://eemmiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0