räknar dagar..

vet ni, att igår var det exakt 6månader tills jag tar studenten.. :) känns ändå ganska långt, men härligt att veta att detta är min sista termin i skolan. o så räknar man ju ner till allting annat, så går tiden fortare om man gör roligare saker på vägen:)
Idag är det tisdag, jag har två dagar kvar i skolan sedan på fredagåker jag syrran o mamma iväg till Sandvikens SPA! :D ska bli såå sjukt härligt. man blir mottagen med en välkomns drink o sen blir det tre rätters middag. Under tiden vi är där så kommer jag få 55min massage, troligen budyscrub, alginpackning för hela kroppen och en ansikts mask i lera! har bytt runt lite i det som var bestämt från början så hopaps de blir som jag vill:) men det kommer iaf bli så himal skönt o vara där. så ska vi gå på vatten gymnastik o pilates ocå:) kasnek yoga! så lite längtar man ju till helgen:) så åker vi hem på söndag dag.
vad blir nästa grej att längta till? Min 19års dag den 10februari och sen bounce föreställningen den 25februari som älskling hämtade biljetterna till igår! :D yeeeeeeeeeeeey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0