planer e onödiga ibland

Ska snart plocka ut ur diskamsakinen.. valde det istället för hundpromenad. jag orkade inte:P
Jag vaknade hos Tobbe och har igentligen itne gjort ett skit av det jag skulle göra idag kom jag precis på! FAN! aja...
När hans syster hade åkt iväg för att åka till Uppsala o parta så hade jag hela huset för mig själv. o då satta jag musiken på högsta volym o showade loss ordentligt i badrummet. jag förstår inte hur det kan vara så kul att stå o dansa framför spegeln? :P o näär försvinner det där, någonsin?
När jag kom hem så åkte jag o mor direkt till affären för o handla allt som behövdes till kvällen. Shushi ingredienser, chips, dip och självklart godis och läsk! Det är ju fredag o det betyder...svullarkväll för mig o tobbe:D haha.
Men imrgon blir det andra bullar. rockbullar lixom. Först ska jag o syster på öppet hus på kulturama:) vet inte hur länge vi blir där.. men sedan bär det av till Älvsjö I guess med en vinflaska o sedan in till stan, till HarryBJames. ja om jag inte gillar det nu så HOPPAS JAG , KIM! att du betalar inträdet;) haha:)
Men ska bli lite kul att få använda mitt nyaste linne som jag köpt, det är oanvändt änsålänge. men den är rock! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0