missade visst en ledig dag;)

Har nyss kollat klart på Drömkåken. är det inte en sjukt underbar film!? :D de va en av mina favoriter när jag var ltien iaf.. o så var jag lite kär i björn skifs haha.
Nu sitter jag iaf här vid datorn, bakom mig, i min säng så sitter både Tobbe o Lorentz med varsin bärbar dator framför sig och jag hör "pangpang" o "spännande" musik hela tiden, och lite suckande från killarna, lr små garv.. När kommer jag gå gå o sova, John blund?....

Fresten, jag börjar itne alls skolan imorgon ju!:D HA, ja börjar först på torsdag..... så antingen blir de typ träning imorgon lr så ska jag försöka plugga. ligger jävligt mkt efter men jag kan ändå inte börja plugga. det går itne. hur fan gör man för att få motivation!? eller rättare sagt, kraften därifrån..

Men idag kom jag iaf hem med ett snyggt linne, en hairspray, och lite mer pengar kanske.. och ett cv som ska lämnas imorgon.
puss o godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0