mensbarn? på sett o vis


PMS? godis monster? humörsvängningar? hur blir du när du får mens?
jag kan iaf säga att för mig är det nästan omöjligt att bli mätt när jag har mens. jag kan nästan äta hur mkt som helst känns det som. och sötsuget ska vi inte prata om..det går itne att sätta stopp för ätandet asså! jag går hela tiden o tittar i kylen. och även fast jag inte är speciellt hungrig så är jag inte mätt, och då äter jag. det tar itne stopp förrens jag mår illa av att jag ätit för mkt. men de går snabbt över o sen börjar jag äta igen. och så är det ju ltie som en sysselsättning, men det blir extremt när jag har mens! och jag har mens just nu.... jag tänker itne tala om vad jag ätit den lilla stunden jag vart hemma, o snart väntar middagen:P mums..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0