kryckor för mig idag?

Sitter i skolan nu. var tvungen o ta halvtio bussen eftersom jag ska till kuratorn med min mentor(skrev fel förut).. så får se vad det gäller. men ett + är ju faktistk att nu missar jag inte lunchen, o de blir pankakor idag! :D yummie

Har fundderat på att börja med kryckor.. är inte de ganska coolt igentligen?
NEJ, JAG DRIVER! men krykor var jag seriös med. jag har så sjuukt ont i knät, måste hålla andan om jag ska sätta mig på en stol o böja knät i 90grader. Jag snubblade nämligen i en rulltrappa igår. den stogd still så jag gick upp, och vipps så åkte mitt knä in i kanten av ett trappsteg! jag gick direkt vidare eftersom de var folk som jag tror såg så ville försvinan ganska fort:P men efter några meter kände jag hur jävla ont det började göra, och de blev väldigt jobbigt att gå..
sjukt att det itne syns speciellt mkt på knät, lite svullet bara, o inget direkt blåmärke. men JÄVLAR vad ont det gör! :/ Så funderar på att gå upp till skolsyster o låna ett par kryckor, skulle nog underlätta ganksa mkt för att gå i en trapp för mig just nu tar lite tid..
Knäontet gjorde oxå så att jag inte kunde sova så bra inatt heller. jag vaknade först av att tobbe hade tagit allt täcke och sen kunde jag inte somna om:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0