kärlek

saknat min man väldigt mkt nu! imorse var det väldigt svårt att åka ifrån honom, ville helst av allt ligga kvar o krama på honom hela dagen. det där att bara röra vid honom får mig att bli varm i hela kroppen.
Men vi var båda tvugna att åka till skolan men vi åkte iaf samtidigt idag, fick skjuts till stationen av hans familj. vi stogd där ett tag tills mitt tåg kom o emma hade joinat oxå. då blev de ännu värre. då blir man ju ännu mer puss sugen:( ville ju bara hångla upp honom mitt på stationen! hahha:) känner ni igen er? ;) jag kan få sånna små infall ibland...
ligger o väntar på att han ska komma hem från plugget nu... o att han ska bjuda mig på glass o hallon som jag vet finns i frysen! hihihih

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0