jävla skit!

Asåå, vilken jävla otur man kan ha!:( för ca 3veckor sedan så började "sjukan" här hemma sprida sig. Mamma låg hemma flera dagar med feber. syrran blev jätte förkyld och fick också sjukskriva sig, likaså pappa. Men lilla jag blev inte äns lite snuvig. och så hemma hos Tobbe, Hela hans familj har vart hemma från jobbet pga av förkylningar, hosta o feber. och tobbe har väl itne vart så jätte frisk heller.. men fortfarande så har itne jag blivit sjuk... förrens idag! jävla helvete! jag som verkligen tog de lugnt o så inför spa helgen så att jag inte skulle bli sjuk. MEN dagen innan är det väl självklart att man ska vakna upp tjock i halsen, huvetvärk o vara förkyld! :( ÅH.

så funderar allvarlig på nu att stanna hemma idag, skippa de två lektionerna, ena som jag ändå skulle missa 20 min av, o stanna hemma, gå ner o köpa två kilo apelsiner o lägga mig i soffan hela dagen.
visst, är väl inte hela värdeln, ett spa eller? men det här är ett fint spa ,man inte åker till varje dag.. där vi skulel få träna yoga o pilates oxå:(  varje behandling kostar flera hundra kronor. och så är det flerar rätters varje måltid. så man vill ju ändå må bra..:(


update: jag ringde mamma o rådfrågade. jag stannar hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0