jag känner mig super nyttig när jag köper mörk70% choklad istället för mjölkcoklad

nu har jag ätit en macka o två mandariner.. och mer apelsiner ligger det i kylen. Har nyss var tnere o köpt mörk choklad och avokader. Känner jatt jag börjat lite på mitt "nyttiga jag" nu när jag faktiskt har börjat tycka om mörk choklad. och så har ja faktiskt dragit ner lite på de onödiga godis ätandet..
men ska snart göra iordning lite lunch som komemr bli troligen tomatsallad me fetaost o en macka, lr ngt liknande:P och så avokado o lite choklad till efterätt. nej avokadon köpta jag faktiskt bara i fall att jag skulel bli jätte sugen o göra min keso o avokado röra! jag tycker faktiskt att allt det jag  ska äta nu låter väldigt nyttigt :P
så det blir mat i soffan tillsammans med andra avenyn, sen ska ja nog försöka plugga lite, o packa borde jag göra oxå. oooch så ska jag lägga in två bilder inann jag åker iväg imorgon! för igår var jag o kolla lite i bålsta centrum med tobbe, kollade igentligen efter en speciell tröja men den hitta jag inte:( istälelt hitta jag ett plagg som jag letat efter huur länge somhelst. men ingen har suttit bra på mig!:( antingen satt den itne bra i midjan o jag hade för lång överkropp eller så var min bröst för små! :( men den här sitter perfekt! kunde inte sluta le i affären ;) vet inte om tobbe skämdes lite....^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0