I-landsproblem? ja.. lr så är säby väldigt tragiskt

Vill ni höra min dag?
Imorse så satt jag på pendeln helt själv, på bussen helt själv.. och även i skolan. för våran första lektion var inte lärar ledd så alla andra smart kalsskamrater kom med halv tio bussen medans jag hade åkt med åtta bussen (gick upp kl 06). Men eftersom vi hade projekt så kunde jag ju börja på mitt eftersom ajg hade en del o skriva, så jag gick till datasalen. det var svart..och itne en enda dator fungerade. rl jo, EN men den var spärrad. Då gick jag till bibloteket, däär fungerade datorerna. men internet? nej. ingen data hade fungerande internet.. så fick sitta där själv i nån timme inann de andra människorna kom. då vi skulel samlas i ett klassrum innan vi fick fortsätta me projektet igen. men jag hann iaf skriva en hel del.
DAtorerna i datasalen hade börjat fungera så jag satte mig där o skrev klart. De va sista dagen för att lämna in vårt utkast (för mig iaf, för jag är itne i skolan på fredagar). Så när jag var nöjd tröck jag på skriv ut. Men tror ni den jävla skrivaren skriver ut ngt arbete till mig? NEJ. Även fast den var på och det stod "redo" så kom det inga papper, inte för madde heller. Så hon sprang iväg till expeditionen. då vi fick en mejl adress vi kunde mejla till, för de fans bara en enda dator på hela skolan som hade en fungerade skrivare. men efter ett tag kom vi ju på..... vi har ju inget internet! så jävla smart :)
Så det som skulle inlämnas idag får bli nästa vecka.
Sedan när jag var vid skåpen så satt en lapp på ett lås, där det stogd:
I-landsproblem?
  • Du ligger i soffan/sängen och lampan är tänd, när du vill ha den släkt
  • Internet funkar inte
  • Datan är seg
  • Kanalbytarn är utom räckhåll

Jag har faktiskt haft ännu ett i-landsproblem idag. goooooooooodis suuuuuuug!

Mina nya problem kommer bli, vilket nagelack, vilka kläder, hur mkt pengar ska jag ha med imorgon vid utgång? kommer jag palal att gå i mina nya skor som ger kött-skavsår? ska jag klippa mig annorlunda lr färga håret?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar; okej de låter skönt.

Aaa visst e den :D Älska låten.

2009-01-08 @ 19:17:52
URL: http://mongji.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0