hej mina vänner

jaja, är lite rastlös och har ingen aning om vad jag ska skriva, även fast jag är riktigt skrivsugen.. jobbigt!
vill skicka ett litet meddelande till Tove om du läser det här, min kära Gränna flicka. Jag har inte ditt nummer eftersom jag bytt mobil o du är inte inne på msn:( kan ja få ditt nummer igen? ;) lr logga in på msn! blev lite jobbigt idag när jag tänkte skicka iväg ett sms<3 eller smsa miiiiig om du har mitt kan ju oxå vara en ide;)

Men kul är iaf att vår studentskiva hamnade på den 5juni. och det datumen suger att ha en studentskiva på! Både Tobbe och min barndomsvän går ut det datumet! o + det så ska man på en sin egna skiva som är på viper. o då betyder alltså det oxå att det komemr bli sjukt svårt o sälja biljetter, o spec när dom kostar 140 KR! men aja, bara o gilla läget, lr?
Hoppas att datumet går att fixa till asså.. för annars vet jag itne äns om ajg själv har någon lust att gå? :/
haha, lyckad student det ähr kommer bli? varken studentskiva lr flak?(men flak kanske är på g)

o i övrigt så har jag fått en liten kallelse till kuratorn på ett möte med min rektor på torsdag. undra vad jag har gjort??:P
det betyder oxå att jag itne får så lång sovmorgon som jag skulle kunna fååååå :( men imorgon ska vi till solna Tingsrätt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0