hahaha

asså, vart ska det här sluta?
Lorentz har tagit över min dator. Först hjälpte han bara till me ltie små grejer, men så nu har jag nästan den ända fungerande datorn i vår lägenhet. o klart han okkuperar sig här ibland, ofta! Såklart han får låna min dator. men han laddar ner massa spel! mario spel o massa annat som aj itne vet vad det är!:S och så terroriserar(enligt mej ;P)han min pojkvän med det, så när de två har båda sina bärbara med sig så sitter dom o spela mot varandra! o när han inte har sin egna dator så sitter han ju vid min, i timmar!? nästan iaf...
Iförrgår så sa Lorentz att han hade ladda ner ett "hål" i min dator, så det är bara o dra ngt till "hålet så kommer det automatiskt till Lorentz dator. DET har jag itne bett om! men nu så finns det där hålet på min dator iaf!.. men han får skylla sig själv, haha jag ska bomba honom med massa skit!
och jag hittade nyss en mapp i dokumenten.. lorentzochtobbesfiler. den har inte jag skapat! haha

Min dator är inte längre min dator....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0