blev bara så sugen

JAG ÄR:
Blyg: beror på hur jag mår just då o vilka jag är med. men ja, ganska blyg :P
Smart: Jadå, när jag börjar tänka! ;)
Långsam: De flesta säger det men jag vette fan :P
Stressad: Ja, stressar upp mig väldigt mkt för ingenting.
Tålmodig: Ibland, ibland inte.
Djup: jo det tycker jag väl
Öppen: inte speciellt. men beror på lite.
Ärlig: Ja, men på ett snällt sätt?
Positiv: ja försöker
Rolig: jag tkr om min humor iaf;P
Ansvarsfull: Ibland, ibland inte

JAG HAR
Svikit en kompis:
Ja
Förlorat en bästa vän: ja
Sagt att jag älskar en kompis: jaa
Sovit med en killkompis: Ja
Sovit med en tjejkompis: Ja
Pussat en av samma kön: Ja
Slagit en kompis: lätt kanske
En kompis som vet allt: en so mvet mkt, CG
Berättat hemligheter: ja

JAG HAR
Blivit sårad:
Ja
Haft stadigt förhållande: jag har
Krossat någons hjärta: ja
Gett någon ditt hjärta: ja
"Playat" någon: nja
Sagt att jag älskar någon och menat det: Ja
Sagt att jag älskar någon, och ljugit: Ja
Varit otrogen: Nej. beror på hur man ser det

JAG HAR
Opererat mig: nej inte vad jag vet
Cyklat omkull: ja det har nog hänt
Sjungit i duschen: Jao
Hoppat bungyjump: nee
Fobi för något: insekter som mygg, flugor, getingar. och spindlar!
Sett någon dö: M, typ
Varit på begravning: 5 st
Sagt att jag hatar någon: vet faktiskt inte. som liten säkert

LIVET:

Svart eller vitt: både
Skriva eller tala: skriva, men beror ju på
Öl eller cider: öl..och cider
Nagelbitare: nej
Mobil eller ipod: mobil
Snygg eller charmig: charmig
Lösgodis eller choklad: choklad
Frukt eller grönsaker: frukt
Film eller serie: film
Festa eller softa: fest, men softa ibland
Sommar eller vinter: sommar
Fredag eller lördag: fredag
Ljus eller lampa: ljus
Kärlek eller vänskap: båda helst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0