jag är nog jävligt tjock på insidan ;)

Bara för att utsidan ser ut att må bra så betyder det inte att insidan gör det.
Så sant som det är sagt! Både fysiskt o psykiskt såklart! Men nu tänker jag faktiskt mer på..fysiskt?
Jag är smal, folk tycker jag ser  "vältränad" ut o tror de även fast jag vräker i mig onyttigheter, choklad och chips är det bästa jag vet!. Jag har nog mest tur att jag inte ser ut som ett berg.
men så när man säger att man ska äta nyttigare så tror folk att man tycker man själv är tjock o behöver banta. Så behöver det inte alls vara! Jag tycker inte att jag är tjock, bara ibland, men sånna dar har ju alla? jag vill iaf inte gå ner i vikt, isf tvärtom, bara ngt kilo? jag ogillar stark när någon påpekar ngt om min vikt. om det inte är tobbe då;) men annars, så skippa det snälla?
Iaf så är jag så sjuuukt jävla sugen på godis nu, var nyss ute på power walk då jag fick höra att godiset jsut nu bara kostar 3.nånting kr/hg. har nu gjort lite armhävnignar o liknande, men neej. asså. ska jag springa ner till affären inann dom hinner stänga? beslutsångest!
jag skulle så gärna vilja kolla innuti min kropp, se hur den mår igentligen, me tanke på hur mkt skit jag äter. kolla fetthalten i blodet lixom? tjockisvarning?:P
puss & kram ;)
fresten, vad betyder ett "puss" igentligen? i skrivt språk, när man säger hejdå? suck på vissa peoples ;)

Kommentarer
Postat av: nicke

äsch adda msn ist? [email protected]



chatta via blogg kommenterar var knepigt :P

2009-05-21 @ 17:24:28
URL: http://autoerotic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0