2009

morssmorss!

Vilket Härligt Nyår det blev va! Min kväll tillbringades med några personer som ligger väldigt varmt om hjärtat;)
Jag o älskling åt middag hemma hos mig och åkte sedan till Vällingby på en fest. Där va mina kusiner o deras polare, hade bara träffat ngra innan, men det blev väldigt trevligt ändå. var väl inte riktigt beredd på hur mkt vi skulle gå...en halvtimme rask promenad inann tolvslaget och sedan bar det av till Hässelby där festen skulel fortsätta! aja, var ju kul när man var ett helt gäng ändå:)
 Väl där så dansades det hela natten! Sedan åkte jag o en glad pojkvän hemmåt och åt raggmunk klockan 05, aldrig vart så gott med mat! :P haha. Nejmen kvällen blev lyckad, den delen vi var där bland folket iaf..


Detta år ska bli jävligt mkt bättre än förra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0