08 vs 09

Hm, vet inte om jag har lust o skriva en "års resume" igentligen, som alla gör, men kul ändå, fast eftersom jag vet att 08 inte har vart i närheten av ngt av mina bra år så kasnek det inte blir så roligt att se.. men vafan. som sagt min blogg. läs inte om du inte vill.
Jag själv vill ju ändå se vad jag har överlevt. o få se hur mkt jag kommer ihåg.. allt skriver jag inte

2008
- 6 dödsfall 
självmord, olyckor och sjukdom.
Kände inte alla men det påverkade mig jävligt mkt ändå, och när jag ser mina nära anhöriga må så dåligt.

- Förlorade en bästa vän.
Därefter blev allt annorlunda, relationer mellan flera andra oxå.
skolan gick sämre.

- syster gjorde en hjärt operation, fick en pecemaker som hjälper hjärtat slå i rätt takt

- Cancer
En nära person till mig har fått canser

- vissa misslyckade fester

- Bråk, bråk, bråk
påminns ständigt om dåliga minnen

+Fyllde 18
fick tillgång till krogen och mer frihet

+Tobias
Kreta resa med pojkvän
Vi firade ett år 4dec!

+jobbade på ålderdomshem
men tror itne jag blir fast anställd


2009 ? då ska jag..
Ta Studenten!
festa som en galning!

skaffa ngt riktigt jobb

gå engelska kurs till hösten

Flytta hemifrån

Må bättre, äta bättre, träna mer, umgås mer med vänner

bli mer ekonomisk?

ivår är det jag och tobbe som har student mössorna på oss :)

Kommentarer
Postat av: Emmi

Tack gumman :D Fan va kallt det är här!

2009-01-05 @ 07:35:36
URL: http://eemmiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0