nu är jag engagerad, helt plötsligt.

Tobbe valde inte datan framför mig igår, istället så samarbetade han och Lotentz och dom gjorde iordning chokladfonduen till oss:) vi fick några speciall bitar oxå:)
Blev grymt gott iaf, Masmellows, kiwi, annanas, päron och banan! kan itne bli mer än Mmmm...

Om jag lyckas följa min planering idag så är jag jävligt bra! har tänkt att jag ska börja plugga nu på riktigt på helgerna. Och som tobbe påpekade, vad händer om det blri massa festkvällar?  men Nej, baksmällan ska itne förstöra mitt plugg (som de oftast gör:P) så de komemr bli o ladda upp med alvedon o köra gärnet med matteboken!
Så idag ska ja har jag tänk så här, att det som ska göras är:
  • Göra ett litet schema över skolarbeten
  • Läsa djurvård
  • Läsa religion
  • powerwalk
  • fixa naglarna
  • Lyckas övertala en del om utgång nästa heelg! ;)
Mer än så ska jag inte planera.. Förutom att äta massa jordgubbar och annanas idag!
Så nu ska jag ta med mig mojje ut i köket o sätta mig på golvet o läsa djurvård.
Men bäst man sätter igång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0