en dag bakåt.

Har precis tagit min första tugga av min födelsedagstårta. riktigt god om jag får säga det själv, jordgubbar.. Får se om jag lyckas locka hit Tobbe oxå, så får han hjälpa mgi att äta upp den. fast iförsej, de blir nog inge problem om lorentz kommer ikväll.

Igårkväll blev en riktigt lyckad kväll iaf:) ska se om jag får sno lite bilder av Pappa sen.
En kvart innan vi skulle åka till resturangen så blev det sång me tårta o paket. sen vare bara o snabba sig på.
När hela familjen, Tobbe o jag kom fram till resturangen där vi skulle äta så hopapde Camilla fram framför mig med hennes Tobbe i släptåg. det var en lite suprise för mig (som jag faktiskt hade listat ut innan). O jag fick en jätte fin blomsterbukett av dom.
Vi gick in o satte oss och efter några minuter så kom resten av min Tobbes familj intraskandes på resturangen. (det visste jag faktsitk oxå efter att någon hade råka försäga sig, haha!)
Efter Massa sushi o olika wok o kina rätter så blev man ganska mätt, o speciellt efter fruktbuffen o den friterade banen.. mådde ltie smått illa på vägen hem till Tobbe sen.. men är man på buffe så är man! ;)
Jätte mysigt blev det iaf och jag blev jätte nöjd! Fick paket av tobbes familj oxå, snygga underkläder, nagelack och stay upps lr va de hette^^ strumpbyxor till låren. grrr.....;)

Tack så  jätte mkt för en härlig kväll ! det betydde jätte mkt!<3

Kommentarer
Postat av: Emmi

Hej gumman!

En utekväll är väl itne helt omöjligt.. :P

Kan inte bestämma mig just nu, men hör av dig när du vet vilka och vart osv :)

Puss puss

2009-02-11 @ 15:12:53
URL: http://eemmiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0