jag är uuuutråkad

De måste vara nå fel på mig? Jag har linne, Långarmad, tjocktroja + långkalsonger jeans o strumpor. och fryser ändå?  O lite kul är det ju oxå, ajg som nästan alltid fryser har det kallaste rumemt i hela lägenheten!
Lite mysigt är det att de snöar ute, om man bortser från att jag vill ha sommar/vår NU.

Idag blev en kort dag, en väldigt kort dag. började 10 och tog halv ett bussen hem. eftersom man är lite duktig o fjäskar inför lärarna, då går de mesta;) haha nejmen så vi fick ltie hemuppgifter istället. skönt ändå o komma hem, fast ändå itne. .helt tommt o inget att göra. förutom plugg då^^ snackat me CG i en halvtimme iaf. niice

Ja, va ska man mer säga.. min helg har ju nästan börjat nu kan man väl säga. har ju inga lektioner imorgon men det ska iaf pluggas! för jag ska bli duktig jag har jag tänkt;) Men utgång är att se fram imot iaf:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0