Uppsala, here we coome!

den här fredagen harde jag planerat världens utgång. ett tag vare tänkt att vi skulle till huset och satsa på ett erbjudande där det gällde att ma nvar 50st, då skulel man få tårta och champange! menmen, de var den drömmen. helt okej att det inte blev huset, men när det inte blev ngt alls är det itne lika kul:(
Alla verkar ha så dåligt med pengar. men den flicka jag säkert hade bokat upp var camilla, men hon tappade sitt sl kort för ngn dag sedan och måste nu köpa nytt! och poff där försvann alla hennes pengar.:( så jag hade inte så himla många att dra me ut o har nu bestämt, istället för en häftig utekväll, en biltripp till uppsala! haha, jag och Tobe ska skjutsa hans syrra till Uppsala där hon ska festa hela natten. Det är ju faktiskt mysigt o åka bil så vi tänkte ta me lite godis på vägen så blir det myspys!
Men kul nu får jag höra att ett gäng ska till Toxic. men aja, går itne att ändra nu. men jag är sjuukt sugen på en drink! funderar nästan på o göra ngt kul av vinet som står i bokhyllan:P eller be tobbe snällt att vi ska svänga in på nån pub bara en snabbis...^^ sorligt..?

Idag har jag fixat massa här hemma, pluggat o vart i stan. Ett fjuttigt linne kom jag hem med. men bättre än inget. jag gick runt ett ganska bra tag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0