Tandläkarbesöks-ångest

Tandläkarbesöket idag ledde till ett återbesök :( Jag har ett hål! + början på 2st. jag fick faktiskt lite ont i magen.. ångest.
Det känns som om att jag förstör min kropp. Ja, jag har väldigt dåliga vanor vad gäller mat och godis. Och jag är säker på att om jag skulle gå till läkaren o kolla olika värden så skulle det nog inte vara någon vacker syn. Men ändå. jag mår bra iaf. Jag är inte överviktig och har ändå okej kondition även fast jag itne tränar i nuläget. även fast jag troligen har fastnat i sockerberoende.. Men övrigt så mår jag finfint. Men nu när jag har hål i tänderna så är ju faktiskt det ett resultat oxå av mina dåliga vanor, alt jävla godis jag vräker i mig. jag sköter ju borstningen, varje morgon o kväll + kasnek någon extra.
Och, såsom kroppen är obytbar så är ju tänderna de. Tänk när tänderna är förstörda, vad ska man göra då? jag tänker itne bli en av dom med löständer!
Uch nu blev jag lite rädd..:/

plus att snart är det ju inte gratis heller. ska jag då behöva betala för att jag inte sköter mig med godiset!?

Kommentarer
Postat av: Emmi

KLart du ska komma och kolla på lägenheten!

Det kommer nog bli många kvällar innan utgång där :D:P

Puss!

2009-02-06 @ 17:04:13
URL: http://eemmiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0