Min nya pojkvän!

Jajamen, nu är jag nämligen iten bara flickvän till Tobbe utan en till man. Han är charmig, busig och ska bli soldat! och är 4år.
Jag o Tobbe satt barnvakt igår till några kompisar till Camilla, vi hade aldrig träffat dom förut men det gick som smort. Verkligen skit gulliga ungar. En flicka på 6 år och en kille på 4. Redan efter någon halvtimme så stängde pojken in mig på hans rum och ingen fick komma in. då skulle vi sitta och kramas. Sen så hade han sina stunder med Tobias oxå då han ville bli upphäng i taket ^^
Sen satt vi allihopa i på golvet på guddar och sacosäckar och kollade på Ice age. Då blev det några brottningsmatcher med Tobbe mitt i men annars så skulel han sitta i mitt knä. Så när han skulle tillbaka till mig efter han busat me Tobbe så sa han "jag är kär i min flickvän" så fick jag en stor puss o kram! :P haha, vilken liten casanova!
Sen så missade jag oxå hela melodifestivalen förutom röstningen.. Först så var det Tobbe som skulel ligga o sova mellan dom men sen när han gick så ropade han efter mig. så då fick jag ligga där tills han somnade. men mysigt vare! :) verkligen en härlig familj!

Men idag så får vi se vad som händer, har väl lite som jag borde göra..men aja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0