helgens


Helgen har vart helt okej. fredagen spenderades först ett tag på Nivå o senare Chaplins:) första gången jag va där men jo ja hade kul, hade gärnat rockat loss lite mer bara ha ha:P menmen, blev itne överdriet sent helelr, ganska skönt faktiskt. vi var iaf hemma vid 03. Tobbe hade kul iaf när han o Victor deltog i kareoken med "Magnus uggla- Kung i baren" :D
Lördagen blev det massa myys:) först för mig o tobbe ensamna:P sen på kvällen tog vi bilen till sumpan för o hämta Tove o Andreas + köpa lite godis:) O den blev de melodifestivalen! var nog mest min önskan igentligen..^^ Men trevligt vare, o så snacka vi ltie inför Sportlovet, då vi fyra ska till Jogersjö några dagar o ha de härligt. uch vad jag längtar!
Sen kom iaf Camilla förbi vid elva o skulel väl först hälsa lite på mojje men de blev så att hon var kvar till 02. :)


Annars så har det itne hänt så mkt mer idag. jag vlle baka men det var itne så poppis hos Tobbe. Men snart blire middag o sen pendel till Kungsängen där bad och sängen väntar! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0