Hej igen?

SÅ, nu börjar lovet på riktigt känns det som! :) äntligen är tobbe ledig från jobbet! Han komemr hit efter sin träning, o då blir det semla och kramar!
Så imrogon blir det bounce och sen torsdag bär det av till Jogersjö! :D hoppas verklgien det blir lyckat. vilken ja tror, vi komemr nog få super mysigt:) så ska alec med oxå, såklart!
Men lite ledsen tråkigt känns det att de itne blir lika mkt fest som ajg vill. okej, vi ska ha me oss en del dricka till Jogersjö, men ändå. Ni vet, ut o träffa folk o bara dansa gärnet. Menmen.. vi får, rocka loss? elelr snarare chilla gärnet till gitarrspel framför brasan ist;) itne helt fel de heller ioförsej..
Ska ta med mig kameran dit som jag antar att Andreas oxå komemr göra. blir väl så istället att jag snor alla hans bilder efter helgen! hans blir nog grymt mkt bättre! :P

Här blev ett lite pics från igår när jag o syrran var på hundklubben med Alec.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0