hej en ny dag

Mår inte så bra idag.. inte så kul när det första man gör på morgonen är att ligga på golvet framför toaletten i badrummet. mår så sjukt illa:( Hoppas verkligen inte min mage ska sätta igång i gen o krongla! har sovit nu ett tag efter jag försökte få i mig en macka. så är väl itne liga panik dålig som imorse. fast jag spydde aldrig som tur va. ska försöka få i mig ngt nu.
Förövrigt så är jag hemma hos tobbe. känns väl itne helt bra o ligga här hemma o må illa när familjen är hemma:P men så blev de. fast vaknade nu av att deras morfar kom o skulle hämta sofia. De är en sån där härlig människa som man inte kan göra annat än o le när man träffar.  o märkes snobb är han oxå haha. så som skulle iväg till vällinby o shoppa loss:)

ska väl snart åka hemmåt o hoppas att tobbe vill komma även om illamåendet inte försvinner.. och en promenad är bestämd ikväll oxå, inga bortförklaringar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0