födelsedag nr 19

Ja, såhärlångt har den inte vart en sån födelsedag man önskat sig iaf. o de började redan igår.
Jag hade ett uselt humör på kvällen igår och det försvann inte under natten. så när jag vaknade imorse var det inte utav att familjen kom in med tårta och paket, utan en tjej(jag själv) som inte orkade ligga i en varm säng och bara ville gråta. Och den dödande mensverken fick henne att stanna hemma från ett studiebesök.
Så min dag har jag spenderat ensam hemma, men städhjälpen! Så nej jag har ingen känsla alls av att jag fylelr år. Inte äns av alla grattis sms jag får.. Men snart hoppas jag.
Humöret är iaf ltie bättre nu. nu är Tobbe här fast han ligger o sover, tror nästan han håller på att bli sjuk:( han är jätte varm.. Men har iaf fått ett par örhängen av honom som va jätte fina:)

Tror nästan att det var sången på morgonen som uteblev som gjorde lite av att känslan itne finns nu. Bara för att alla ska ha sånna dåliga o tidiga jobb:( I min blivande familj ska det vara en viktig tradition att man firar på morgonen, o den som inte är med blir det synd om..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0