en mindre förlamning

Japp då har jag kommit hem med ett hål mindre! Från tandläkaren asså. uch bedövningsprutan var inge trevlig men var nödvändig. Undra när bedövningen går ur? det är fotfarande svårt att äta och skratta.
Eftersom jag redan var vid solan centrum så tog jag en sväng inne bland affäreerna oxå. Och fyndade lite på Gina tricot tyckte jag allt. det var ju en del rea, så två tubtop 29kr/st, en glittrig väst som jag förtfarande inte är helt säker på om jag verklgien vill ha men det var rea iaf så den fick följa med hem. Och så ett par ljusa jeans! så nöjd är jag + så köpte jag en ansiktskräm i nån butik och blev medlem oxå.. så nu är det väldigt billigt för mig att handla där de närmaste 2månaderna:) Var lite kul när jag skulle betala kläderna i kassan, då såg hon antagligen min lilla förlamning i ena sidan i övre läppen. för hon kollade ett tag..haha jaja:P
(försök till en puss)

Kvällen får vi se hur den blir. Var ju tänkt med utgång men får se hur det blir. Jag vil ha mys med drinkar hemma först! :( men neej så blir de ju inte. men iaf så Camilla ringde mig nyss o gav mig ett "jobb" imorgon. barnvakt:D har aldrig suttit barnvakt så det ska bli jätte kul. så min lördagskväll kommer spenderas på Lidingö bland två småttingar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0