bounce!

Tack för världens bästa julklapp älskling! :D
Jävligt bra föreställning asså, det ryckte i kroppen när man kolal de på dom. Och det va så att bounce dansarna bjödupp folk i publiken o fan vad jag ångrar att jag itne gick upp o dansa med ena killen när han bjöd upp mig, FAN! :P haha det skulel blivit tryckare, men det visste jag ju itne då:( jaja.. helnöjd iaf. o början. Ja, jag har spindelfobi, jag är livrädd! o kul när det komerm ut en stor jävla spindel o går genom hela publiken, o vi stog precis vid kanten där den gick förbi. även fast man såg människrona och att den var fejk så fick man ju lite panik. haha Tobbe trodde jag skulel börja gråta ^^ var ganska nära faktiskt...
Tobbe blev oxå uppbjuden några gånger, det var iten så många killar där så han blev extra utsatt:P haha. men JA, det här är ngt att rekomendera!
Sen så blev de disko o skumparty efter.
Håller iaf på o packar just nu, går sakta med säkert framåt. Idag bär det av till Jogersjö med Alec, Tobbe, Andreas och Tove:)
Finns troligen inget internet där så vi höres väl senast på söndag! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0