1 februari

fan då är man snart 19? ;) yees inte för att de e nå speciellt då, bara ett år närmare 20 och några dagar närmare studenten! men är de ngt annat speciellt me 19? inga speciellt som man får tillgång till då lr så?....

Iaf så planeras det en utgång fredag eller lördag om två veckor. någon som är på? :D jag viiiiiiiill! o de e ju ltie födelsedags firande typ, så blir jätte glad om folk joinar:) så kasnek de blir ltie föra hemma hos mig r ngt, inte bestämt ngt säkert än.

Annars så längtar jag till sportlovet! , och v11.

Gårdagen blev mysig. middagen var jätte god, jag som ville ut hittade inge folk som skulel ut så då bestämde jag mig för att ta en drink hemma o sen åka med min älskling hem o sova hos honom. men först DÅ ringde de folk som skulel ut. men då blev de ett nej från mig. o de känndes faktistk helt okej, festsuget hade börjat försvinna lite då. så min egengjorda drink räckte gott för mig. jag tyckte iaf att den blev god till skillnad från någon annan:P
Vi fick skjuts av hans familj hem, som hade vart inne i stan på teater. Blev o äta lite chokladbollar o höra pinsamma barn-historier i deras föräldrars säng där hela familjen låg. så blev de lite kramkalas oxå för hela bunten hihi:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0