uppesittar kväll

Snart ska jag sätta mig ute i vardagsrumemt me familjen, valde precis min bingolott. Har nyss ätit middag o smakat av mammas nybakade bröd, grymt gott! Mickan o jag har vårt sista julbak på G oxå; Kanelmandlar!

Imorse träffade jag Jennifer för en promenad. Sedna har jag o mamma varit riktigt duktiga o uträttat en massa saker, bla fixat julklappen till morfar. Sedna kom Johan hit, o de va himla kul o se honom! Tanken var väl fika i stan lr solna c, men sen tänkte vi lite längre o så blev det o stanna hemma hos mig.
Har även snackat me Jenny o Ted en massa idag. Är jag den ända i huvudsta som kollar på bingolotto denna kväll???

nuuu hör jag lotta på tv! hörs! <3

Kommentarer
Postat av: nadia

njaa, jag bor vid huvudsta grillen ungefär :D

2009-12-25 @ 17:54:01
URL: http://shesaystoherself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0