tidiga julklappar till mig själv..

Vart i solna C idag med CG. ÅH va kul det var att se henne! o gud vad det här hänt saker medans man varit borta! Hon har iaf sätt igång min hjärna med maassa grejer o planer på saker jag vill göra nu! En av de grejer som hänt är att 8 Januari flyttar den kvinnan ihop med sin man i Hässelby. FATTAR NI!? Så dit ska jag bli bjuden på middag innan jag åker iväg igen:)
Iaf så var vi i solna iflera timmar o vi hann med en del. Jag kom hem med två koftor till mig, hårspray, ansiktstvätt o en julklapp till mamma.
Träffade lite annat folk oxå, bla Erla o Natta så vi satt ett tag på donken o snackade. Så sjukt kul o träffa vännerna nu! Efter var jag så trött så skippade promenad me J, o nu kom jag på att jag skulle ju ringa Teddie. Ni får ursäkta mig lite, men är inte riktigt vaken i huvudet ibland:)

Jag har fixat vårt lilla julbord, slagit in nästan alla julklappar o snart är det middag. Ska fixa lussebulls deg oxå, sedan är det bara o vänta på att Mickan o hennes danspartner ska komma hem så vi kan ha ännu mer julbak!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag hoppas vi snart kan ses kära du, glad att du svarade på mitt sms, skönt att ha dig hemma även om vi inte setts.

Fika nåndag kanske? Spelar ingen roll om vi är själva eller inte, vi kan ju faktiskt vara själva oxå. :)

Sov så gott nu kära du. <3 hälsa Gunvald.

2009-12-22 @ 22:49:08
Postat av: Martinaaaa

Jag skickade kommentaren innan, namnet försvann tydligen ;P

2009-12-22 @ 22:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0