Sverige, sthlm, solna, huvudsta.. hemma!

Shit, vet ni hur konstigt det känns? Allt är så litet här haha!
Satt 10 timmar o 20min på planet till Finland från Shanghai, så långt gick allt finfint. Men det var närmare snökaos i Helsingfors så, ja orkar itne berätta in i minsta detalj men vi kom iaf iväg ca 4,5 timme senare! o sen Fick vi vänta på vårat bagage i runt en timme oxå! Snacka om jag är trött på flyg nu?
Men utanför mötte mamma o pappa mig med en ros o kramar! Är irriterad över att det blev så sent, hade verkligen sett fram imot att få bara umgås med familjen hela kvällen! Men de har ju jobb att gå till imorgon så nu sitter jag uppe själv:( har bara sovit 20min på flyget så ja fattar inte varför jag är så pigg.
Har iaf hunnit med en liten kortis promenad med hundarna, o gosat me mojje! Ja tårar blev det när jag kom innanför dörren o en glad Alec stogd där! o när jag bara tittar på honom nu när han ligger här bredvid, o mojje som slängde sig ner på sidan för de e sovdags....LYCKA!

Imorgon blire kvalitets tid med Alec! uuuut i snön med oss! o så får vi se hur trött/pigg jag är för bak är tänkt o så låter ju faktiskt Jeppes förslag riktigt lockande! Får hoppas ja blir en superwoman ;)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0