Kom precis hem från stan.

Va skit kul o träffa Andreas o Tove! Jag o Andreas gick runt i stan själva ett tag o fotade till hans portfolio, medans vi väntade på att Tove skulle komma. Powerwalk blev det haha, men vi hann med en del iaf.
Sedan mötte vi upp Tove o satte oss på ett cafe ett tag. Efter soppa, äppelpaj o macka så blev det en liten shoppingrunda. Jag kom dock hem tomhänt. JA VET! Ballt va? Men jag o syster ska ju faktiskt ut på rean imorgon...
Dom där människorna är iaf så himla gulliga. Ja ja pratar om A o T. Man ser hur galet kära dom är, speciellt Andreas tycker jag nog:D Man blir så glad!


Kommentarer
Postat av: Jesper

Ne då är det ej så bra att du gör någon:P

Men du hedvig vad har du för planer för nyår?

2009-12-27 @ 17:13:54
URL: http://jringwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0