hjärnan hänger inte riktigt med ibland.

Jag ställde mig upp när tunnelbanan kom och gick sakta frammåt. Hade hörlurarna i öronen o sjöng med, tyst för mig själv.
Någon knackade mig på axeln och det första jag tänkte på va vem av mina vänner kan det vara? Men där stogd en utländsk tjej som räckte fram en enkrona till mig. Jag hade tappat den när jag reste mig upp.
Jag ler, tar imot kronan och säger Thank you, men rättar mig snabbt o säger Xiexie. Blixtsnabbt säger jag TACK o går snabbt in i vagnen. Kan vara svårt o hålla koll på tre språk.

Kommentarer
Postat av: Den där Martina.

Ah charmig heddis. :) ballt att kunna.

Inläggget innan håller jag med till tusen, det är kärlek, i ett ord, inte bara leken, det är inte som ryska posten, eller sanning och konsekvens, det är riktigt, med känslor och hjärta inblandat, inte någon man bara förhastar tycker jag. Be strong. <3

2009-12-28 @ 18:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0