Godmorgon

Hörde nyss att det är 12minus ute. neeej, känns inge bra!

Vet ni, klockan är inte äns 10. o jag ska nog ta o steka lite blodpudding. Orka att man måste ta sina flingor med mjölk o smörgås. Kan väl lika bra ta lunchen direkt?
Så så blire.. Men va händer idag då? Har väl lite små ider o saker jag måste fixa. Men iaf städning av rum o Mojjes bur står på schemat. o kasta lite snöbollar åt emil såklart:)

FRESTEN FOLK, Nyår, vad händer? vavavavava? Jag vet lite men inte allt, o då känns den inte som om de går o bestämma. Så vad har ni för planer? :)

Kommentarer
Postat av: Emmi

Hörru, det är väl dags att satsa på modellkarriär på riktigt nu va? Så jäkla snygga bilder, du är så fin lilla hjärtat :)



Angående simningen så händer det ibland, men de senaste gångerna så har jag fått såna enorma sura uppstötningar så fort jag tar ett simtag så frågan är om jag pallar länge till :(

Och angående nyår har jag skickat sms till dig om :)



Hoppas vi ses snart!!! <3

2009-12-29 @ 19:54:20
URL: http://eemmiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0